Sunday, October 2, 2011

Breathe Right Untuk Tidur Yang Lebih Lena


Assalamualaikum semua...

Ini bukan iklan atau spnsored post atau sebagainya..Aku nak cerita melalui pengalaman aku..Hari tukan aku ada kena selesema teruk sangat sampai nak tidur pun tak bolehkan..

Solutionnya, Zamri beli breathe right untuk aku..Seksa kau mata ngantuk tapi tak boleh tidur sebab tak boleh nafas..Bila pakai breathe right ni baru boleh tidur maknanya boleh bernafaslahkan..

Breath right ni bukan untuk orang berdengkur sahaja tapi boleh guna waktu selesema juga..Bila anak dara tu selesema aku beli ni jugak tapi yang untuk kanak2 punyalah..Hidung diorangkan comel lagi..

Untuk yang berdengkur tu aku tak tahu berjaya atau tidak tapi untuk selesema dan untuk tidur yang lebih lena gunalah breath right..;p

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...