Tuesday, October 25, 2011

Itik Angsa

Assalamualaikum semua..

Kelmarin on the way dari kampung nak balik Puchong nampak sekumpulan angsa..Zamri panggil angsa tu "ITIK ANGSA"..Aku cakaplah yang itik is itik..Angsa is angsa..Dia kata aku salah..Dia siap kata aku tak tahu sebab aku tak bela "ITIK ANGSA" ni..

Bagi aku first time aku dengar orang panggil angsa ni dengan nama ITIK ANGSA..Kami siap berdebatlah dengan pendapat masing2..Dia suruh aku tanya semua orang..Aku salah ke Zamri yang salah?

Untuk pengetahuan semua ni itik ye..

Dan yang ni angsa bukan ITIK ANGSA ye..
So, apa pendapat korang?


3 comments:

AziE said...

Sama la fahaman kita

Ila said...

aku panggil angsa jer...

Abbas Salimi said...

Memanglah salah kalau panggil itik angsa. Angsa je... pun salah juga. Jawapan yang betul ialah ANGSA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...