Wednesday, October 5, 2011

Jamuan Raya DRB - HICOM


Assalamualaikum semua..

Aku tahu bulan syawal dah abis..Tapi nak cerita jugak pasal raya..Cerita ni aku peram dah lama sebenarnya..Berbalik pada cerita sebagai anak syarikat dan duduk bawah bumbung DRB kami dijemput ke jamuan raya DRB..Tapi sebenarnya bukan setakat menghadiri kami kenalah taja apa2 yang telah ditetapkan..

Tahun ni company aku taja makanan..Banyak makanan..Dan kali ni specialnya sebab aku yang pergi cari semua makanan tu..Makanan yang aku cari ialah cendol & abc, tapai pulut, aiskrim cedok, rojak pasembor dan tauhu goreng..Alhamdulillah aku berjaya mencari kesemua makanan tu dalam 2 hari sahaja sebab kami dapat memo pun dah lambat..

Pulak tu first time aku buat semua ni..Cabaran untuk aku juga..Aku memang sukakan cabaran..So, dari situ aku boleh belajarkan..Semua makanan yang aku order dan amik tu semuanya sedap belaka..Kembang hidung jap..

Panjang plak aku cerita..Terus layan gambarlah..

Aku pun tak tahu bila gambar ni diambil..Waktu ni majlis dah nak start..Aiskrim sampai lambat sebab lori tayar pancit plak..

Kitorang punya gerai..Hias bagai..Atas usaha kerjasama dari beberapa staff..

Yang paling special event ni sebabnya pengacara jemputan adalah Syarifah Shahira..

Tengok live dia sgt cantik tau..Lepas tu kelakar..Memg best..

Aku yang tak sempat nak makeup..Busy bebeno..Makan pun makan yang diorg ambil..Kalo tak gamaknya tak makanlah haku..

Bergambar kejap sebelum dia balik..

Dan paling istimewa dapat bergambar dengan Dato' Nadza..Dia sangat hensem..

Lastly kena kemaslah..Sambil kemas sambil posing..;p

Zamri ambil aku dalam pukul 8.00 malam..Aku bungkuskan rojak jer..Last2 Zamri singgah beli nasi briyani jugak..Nafsu makan tak hingat..Anak dara tu pun order gak nasi briyani..Tak tahan anak aku makan tak hingat juga..Aku waktu tu tak lalu nak makan..Aku nampak tilam & bantal jer..

Balik2 terus tumbang..First time aku jadi tulang belakang selalunya aku datang makan jer..Penat sangat..Tak tahulah tahun depan macam mana..Dahlah waktu ni aku musim exam..Serabut aku..Tapi best dapat pengalaman macam ni..


2 comments:

Kancilbiru said...

memang tengok pun lawa si shira tu...

Siti Hajar Masri said...

kak kb:
tgk kat tv x berapa sgt tp tgk live serius mmg cntik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...