Monday, October 10, 2011

Kenapa Orang Lelaki Tak Suka Aaron Aziz?


Assalamualaikum semua..

Aku baca komen kat blog beautifulnara pasal Sesi Fotografi Aaron, Maya Dan Lisa, Pelakon Utama 'Ombak Rindu' ramai betul tak suka Aaron Aziz ni ye..Especially orang lelaki..


Kenapa ye korang benci sangat dengan Aaron Aziz ni ye..Aku tahu mesti korang tercabar dan jeles dengan kehenseman AA dan kemachoan AA lettew..haha~

Ini pendapat aku, AA memang sesuai melakonkan watak hero yang cerita diadaptasi dari novel..Dalam novel hero mesti hensem, macho, baik, romantik dan bergaya..Semua pakej tu ada dalam AA..Aku rasa pengarah filem atau drama pun berfikir cara aku fikir..Cewaah..

Cuba korang try buat survey hero pujaan malaya siapa?..Dah tentu orang akan vote kat AA..Tipulah kalau ada orang perempuan tak suka tengok AA berlakon..Selalunya mesti lelaki..;p

Tak sabar nak tunggu filem 'Ombak Rindu' sebab novel dia best tau..Lagi2 AA yang berlakon..Terus teruja..haha~




8 comments:

"CT CoMeL" said...

hikhikhik...sayer tetap suker aoran walaupun hubby kiter tak berape nak suker....hehehehehe...

zubect said...

tu la psl,dorg dengki la tu kak...aaron hensem sgt...

Fara said...

Sy suke sbb badan die berketul. Hahahaha!

M'Rie R'Nie said...

saya laki tapi saya ok jer jadi peminat Aaron Aziz.

mzhany said...

ahah ada ke yg benci aaron ni, tak tahu pulak....huhu tp hany takde lah minat fanatik gile, just biasa biasa mcm tu je lah...tp kalau rosyam nor...yessss i suke you ;)

ctpayong said...

mungkin bila ramai wanita suka pada AA, yang se kaum dengannya timbul rasa cemburu...agak2 aje neh.

Siti Hajar Masri said...

Ct Comel:
kita pun suka gak..;p

zubect:
mungkinlah dik..

fara:
asset tu..

M'Rie R'Nie:
bagus awak..maknanya awk bukan org yg dengki..

mzhany:
rosyam nor kita kurglah..

ctpayong:
mungkin dan yg pasti org x suka tu dia jeles gamaknya..

Derus said...

ermm..ok je..xde pun jeles2...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...