Wednesday, October 26, 2011

Kisah Benar



Assalamualaikum semua..


Siapa tengok drama Soffiya?..Mesti tahukan apa yang dilalui oleh Soffiya waktu zaman dia sekolah..Bapa dia rogol dan dera sampai dia melahirkan anak..

Baru2 ni aku balik kampung dan adik aku cerita apa yang berlaku kat kampung sebelah kitorang..Cerita benar yang membuatkan aku ternganga lama..Aku sangka cerita tu hanya di kaca tv tapi tak sangka ia berlaku di dunia realiti sebenarnya..

Seorang bapa rogol anaknya dari umur 12 tahun hingga 16 tahun..Kantoi baru2 ni sebab budak tu dah mengandung..Emak dia dah cuba lindungi anaknya tapi maknya kena pukul..Apatah lagi bila maknya nak minta bantuan orang kampung bapaknya pukul emaknya sampai tak boleh bangun..Sebijik cerita drama Soffiyakan..

Cerita ni kisah benar ye cuma tak dapat liputan dalam berita..Aku tak tahu nak cakap apa..Bagi aku orang sekarang ni makin ramai yang gila..Kurang iman pun ye jugak..Kalau betul kau gersang sekali pun pergilah kahwin lain ataupun kau cari je ayam..Merata tempat ada..Janganlah anak kau, kau rogol..Kalau anak tiri aku faham gak tapi anak kandung kot..

Dunia nak kiamat agaknya..Harap2 kita semua ambil iktibar dari apa yang berlaku sekarang ni dan moga kita dijauhkan dari orang2 macam ni..Amin..




3 comments:

Fara said...

Astaghfirullah...ape nak jadik manusia....sedih!

Siti Hajar Masri said...

fara:
sedihkan..

sue sopian said...

kejam btol la.. manusia skrg mmg dah makin kejam..
sedih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...