Tuesday, October 18, 2011

My Lappy Sakit


Assalamualaikum semua..

Sian tau dengan laptop aku tengah sakit..Since malam tadi dia sakit..Hari ni nak suruh gak doktor tengokkan..Macam mana aku nak update blog aku kalau laptop aku rosak..Sebelum ni battery dia rosak sekarang langsung tak nak hidup..

Aku suspect screen rosak..Kalo screen rosak masak aku..Baik beli baru jer..Tetiba nak buat muka comel kat Zamri..Kalau Zamri layan ye dak..Dulu, aku nak beli laptop ni berapa lama aku kumpul duit sebab tak suka berhutang..Sekarang tak tahulah macam mana..:(

Nasib baik rosak aku tengah cuti sem kalau tak mana aku nak buat assignment bagai..Pulak tu yang kelakarnya baru2 ni baru pasang unifi tapi apa guna kalau laptop tarakkan..Ada tak yang buat contest dapat laptop?..Nak masuk itupun kalau menang..



7 comments:

Fara said...

Ada ke contest mng laptop? Sy pun nak msk gak. Hiks~

aNaYaNa said...

harap2 dapat riper lah tu yer..kecian byk keje kena buat..

Ila said...

apa lagi,suruhlah abe zamri belikan..pujuk2 manja sikit...hehehe

KAMIHIDUP said...

laptop apa kak? kalau compaq memang screenlah.

Siti Hajar Masri said...

fara:
tulah..ada ke?

Siti Hajar Masri said...

anayana:
rs mcm nk nangis latop rosak..

mzhany said...

tensen owh takde laptop ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...