Wednesday, November 9, 2011

Demam Drama Soffiya Dah Abis Sekarang Demam Tentang Dhia Pulak


Assalamualaikum semua..

Semalam tengok tak ending drama Soffiya?Bagi aku ending dia best..Tak macam ending cerita Tahajjud Cinta..Ending tergantung..Ye dak?

Lagipun aku macam dah agak ending dia macam tu sebab Soffiya just anggap Ilyas sebagai kawan baik jer..Tapi ada ke manusia sejahat dan sekejam Fiona?



Petang ni nak tengok plak Tentang Dhia..Aku nak tengok sangat sebab suka sangat dengan Nora Danish..Lagi2 dia pakai tudung..Sweet sangat..


Aku suka tengok drama melayu yang macam ni daripada tengok drama Indonesia yang buat aku sakit hati..Siapa lagi nak sokong drama Melayu kalau bukan kita..So, jom ramai2 pacak kat depan tv pukul 7..Tapi jangan lupa solat dan masak ye..


8 comments:

Nini Hartini said...

suka kan ending dia. nasib dia x buat ending dgn ilyas. ending dia x sama mcm drama lain. dia ikut lojik bukan nk hero mst ngn heroin. suke betul.

mzhany said...

ahaha, tercongok lagilah lepas ni depan tv ahahaa

Siti Hajar Masri said...

nini hartini:
setuju tu..

Siti Hajar Masri said...

mzhany:
tau x per..;p

amataresu said...

cuma x puas ati coz fiona mati dlm keadaan x bape tragis....patutnya sama kejam dgn apa yang dia buat kan....tp mmg best la drama ni coz buat ramai orang jadi emo....

Eliyana said...

huhu! dah termiss soffiya

cintatulip said...

kak hajar!!! tentang dhia best!

isal said...

nak nengok gak tapi waktu tak sesuailah pulak....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...