Saturday, November 5, 2011

Jom Balik Kampung..;p

Assalamualaikum semua..

Sebelum terlupa nak ucap Selamat Hari Raya Aidil Adha pada semua..Pada yang balik kampung tu hati2 di jalan raya ye..Aku jap lagi nak balik kampunglah..Balik kampung Zamri kat Melaka..

Turn rumah mak Zamri untuk hari raya haji kali ni..Hari Ahad petang balik rumah mak aku plak..Aku siap pesan kat mak aku kalau nak masak daging korban silalah tunggu aku..Lagi2 kalau buat sup tulang..Mak aku punya terbaek dari ladang..hehe~

Raya haji kali ni aku tak cuti panjang pun..Hari Selasa dah start kerja..Sama ngan Zamri gak..Kerja banyak woo kat ofis sekarang nih..

Oklah korang nak kemas baju2..Kalau balik rumah mak mertua memang sengaja lambat2kan kemas baju ye dak..;p



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...