Saturday, November 19, 2011

Ombak Rindu Trailer


Assalamualaikum semua..





Baru tadi tengok Di sebalik tabir Ombak Rindu kat Astro Ria..Tak sabar nak tengok filem ni..Mungkin aku akan tengok filem ni ngan kawan2 sebab Zamri tak minat nak tengok cerita2 cintan cintun macam ni..

Dia siap bagi green light kat aku suruh tengok ngan kawan2..Sangat bagus..Boleh aku berfoya2 ngan kawan2..Dah lama tak keluar jadi bujang ni..;p


1 comment:

zubect said...

waaa!!!!!!!!!!!aaron aziz!!!saya suke dia,hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...