Wednesday, December 21, 2011

Bones



Assalamualaikum semua..

Sebelum ni memang aku tak kisah tentang tulang aku..Bukan tak kisah jer tapi tak ambil tahu langsung..

Sihat ke tak sihat tulang aku ni..Tapi selepas aku buat ujian tulang kat ofis aku baru aku ada kesedaran nak jaga tulang aku ni..Korang tengoklah resultnya..Kalau aku tak jaga dari sekarang kemungkinan besar umur aku 40 tahun dah kena osteoporosis..


Lepas aku tunjuk result ni pada Zamri terus dia belikan aku susu Anlene macam kat bawah ni..Kebetulan waktu tu Giant ada buat promosi susu Anlene..Terus beli 2 pek..Satu kat rumah dan satu pek lagi aku bawak ofis..Satu hari kena minum 2 cawan..Zamri betul2 monitor samada aku minum ke tak..Bukan apa bininya ada masalah pelupa..


Dan sekarang aku hari2 kena ngadap air susu ni 2 kali sehari..;p


Sekian, kalau suka silalah like ye..Sayang korang..


1 comment:

caera puttih said...

aiishh .. takot lah kene osteoporosis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...