Monday, December 19, 2011

Selera Sri Tongkang - Mihun Sup & Soto Sedap


Assalamualaikum semua..

Aku memang gila makan mihun sup untuk pengetahuan semua..Macam buat announcement jer..haha~

So, dimana ada mihun sup yang sedap memang aku akan pergi berulang kali..Contohnya kat Selera Sri Tongkang ni..Gerai dia ada kat Seksyen 13,Giant Shah Alam..Aku rasa dalam bulan ni jer entah berapa kali aku dah makan kat sini..Last makan malam tadi..hehe~

Inilah gerainya..Dekat area food court tau..

Mihun sup yang menjadi kegilaan aku..

Tak lupa air teh tarik..
Zamri selalu jer merungut bila aku ajak makan kat sini sebab dia tak suka makan mihun sup..Tapikan korang kalau aku masak mihun sup makan plak dia..Siap bertambah2 lagi..Maknanya aku masak sedap..;p

Peminat mihun sup & soto jom serbu gerai ni..Gerai ni patut bagi aku makan free ni..Dah tolong promote kedai dia nih..


2 comments:

shaFazie said...

azie pon suka mihun sup...
boleh terjah gerai tu nnt :D

caera puttih said...

hahahaha .. sedapnye !!! boleh sis hajar tlg masakkan ?? send kat sy ehh .. ♥♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...