Monday, December 5, 2011

Wedding Ummu


Assalamualaikum semua..

Sekarang ni musim orang kahwinkan..Tiap-tiap minggu ada jer kenduri..Musim cuti sekolah ialah musim orang kahwin..Jadinya sepupu aku, Ummu baru2 ni melangsungkan perkahwinan dia juga..

Ummu ni sepupu yang rapat juga..So, memang wajiblah kami semua datang..Kalau tak datang mahu kena piat telinga ngan mak haku..Cerita banyak tak nak jom layan gambar..


Mula2 sampai benda wajib patut buat adalah bergambar..Baju aku terlebih sinar hari tu..Pengantin pun orang tak nampak dek silau baju haku..haha~


Sengaja letak gambar ni..Aku suka sebab pengantin melirik kat aku ye..


Aktiviti paling penting ialah makan..Kat sini jer aku makan 2 kali..Bila aku makan memang aku tak pandang orang..Walaupun nak amik gambar haku..Makan first..;p


Sesi bergambar bersama pengantin plak..Nampak tak siapa yang terover dari pengantin..


 Cantikkan sepupu haku..Tengoklah baka siapa..haha~

Doa haku semoga Ummu & Fendi bahagia hingga akhir hayat dan cepat2 ada baby..Mesti comel..Baka baiklah katakan..;p


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...