Thursday, January 26, 2012

Kawan


Assalamualaikum semua..

Dari dulu memang aku tak percaya pada konsep kawan..Kawan yang sanggup bersusah senang dengan kita..

Dulu aku pernah ada kawan baik..At last diorang tikam aku dari belakang..Sejak tu aku tak percaya pada konsep kawan ni..

Sekarang lagi aku tak percaya pada konsep kawan ni..Aku ingat dia lain tapi rupanya sama jer dengan yang lain..Caranya jer berbeza..

Now, sebagai pengajaran aku akan lebih pentingkan diri sendiri dan family aku jer..Tak perlu nak jaga hati kawan..

Sekian..





3 comments:

Nini Hartini said...

Takziah buat kamu sbb dpt kwn mcm tu..tp percayalah, InshaAllah kawan yg baik dan boleh dipercayai tu ada. Alhamdulillah, saya merasai punya kawan+sahabat yg terbaik dr zmn sekolah smpi skrg.. Carilah kwn yg blh membawa kita lebih mengingati Allah. InshaAllah inilah kawan yg boleh kita percayai dlm susah dan senang :)

KAMIHIDUP said...

Family first.

-Sara- said...

setuju..family is always by our side kan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...