Tuesday, January 17, 2012

Lelaki Juga Harus Jaga Penampilan


Assalamualaikum semua..

Lelaki sekarang tak macam lelaki dulu tau..Tak pentingkan penampilan langsung..Maksud aku tak jaga penampilan dari segi wajah..Zaman sekarang orang lelaki dah pandai jaga penjagaan wajah tau..Zaman pun dah berubahkan..Sekarang ni tak peliklah tengok lelaki jaga penampilan wajah..

Ada hari tu aku pergi Giant..Aku lalu kat area khas untuk lelaki..Macam2 produk untuk lelaki dijual kat situ..Tiba2 ada sorang lelaki kelam kabut letak balik barang  dan blah macam tu jer..Aku dah tergelak2..Confirm malulah tu..Dia nak pilih pencuci muka sebenarnya..Tiba2 aku lalu plak..Malulah diakan..

Bagi kaum lelaki diluar sana zaman sekarang tak pelik ye aku tengok lelaki jaga muka..Adik aku pun yang lelaki tu pakai pencuci muka tau..


Adik aku pakai produk kat atas nilah..Dulu muka dia banyak jerawat sekarang dah tak ada..Aku rekomenlah produk ni pada lelaki yang nak mencuba pencuci muka..


Losyen pun ada jugak..Bau dia best..Macam mana nak cakap ye..Bau lelakilah..Bau lelaki macho..haha~Siapa pakai losyen ni mesti terasa macho..

Aku sebenarnya buat entry ni nak bagi Zamri baca..Ada ke pencuci muka dia pakai sabun badan tu..jadahnya..Lepas tu losyen pakai aku punya..Tak macho betullah..Bau losyen macam bau losyen pompuankan..

Pada suami yang diluar sana jagalah penampilan korang ye..Kalau bab kutuk bini tak jaga penampilan bukan main lagi ye korang..Diri sendiri tak sedar plak ye..hehe~Senang cite nak jadi macho dan hensem macam Aaron Aziz tak?..Apa lagi cubalah produk kat atas ye..

Nasihat dan tips ikhlas dari Hajar berdasarkan pengalaman..haha~


1 comment:

KAMIHIDUP said...

hee. tak baik pakai sabun badan kat muka.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...