Thursday, February 16, 2012

Motivasi - Bahana Letak Gambar Di Facebook @ Blog


Assalamualaikum semua..


Bagi aku ni untuk yang suka letak gambar yang buka aurat atau aksi2 yang tak sepatutnya..Gedik semacam..Ramai aku tengok yang buat macam tu..Tak faham aku yang buat gitu..Seronok kot nak bagi semua orang tengok tapi akibatnya ada fikir dak?

Renung2kanlah dan selamat beramal..Jangan lama sangat renungnya..;p


3 comments:

Noraim said...

betul tu kak. rmai gadis skng letak gmbr2 kat laman sosial. ada yg nak tunjuk dia lawa, comel segala.

ctpayong said...

harap teguran kita ini mereka terima dengan hati terbuka. utk keselamatan & kebaikan mereka juga.

hafiz malek said...

ini lah dunia skrg!!
aduhh ..
bile dh jadi cmni..
aku taku memang KIAMAT dh dekat...
aku blom smprna IMAN..
....
ya allah..!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...