Tuesday, February 14, 2012

Update Blog

Assalamualaikum semua..

Niat di hati tu ada nak update blog tapi sekarang ni masa untuk update blog memang tak ada..Siang hari confirmlah aku 100% pada kerja kat ofis jer..

Bila malam masa aku pada keluarga dan assignment sahaja..Tak sempat nak tengok blog..Aku ingat nak ubah wajah blog aku ni ha..Kononnya tahun 2012 ni nak wajah barulah..Tapi tak tahulah bila hajat aku kesampaian..Rasa macam nak upah orang jer watkan..

Bagi yang hari2 dok bukak aku punya blog tu aku minta maaf ye..Lepas ni insyaAllah aku update ye..;p




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...