Monday, March 5, 2012

Selamat Pengantin Baru Kawan2



Assalamualaikum semua..

Nak cuti sekolah ni memang banyak betul kenduri kahwinkan..Dapat jemputan banyak tapi tak semua dapat pergi..


Raihana wedding aku tak dapat datang..Sepupu aku kahwin waktu yang sama..Buat kat rumah nenek aku..Gila tak datang semata2 nak pergi wedding kawan aku..Mahu kena jerit ngan mak haku..Apa2 pun aku doakan korang cepat2 dapat baby..Lawan akulah..Aku dah ada dua..Bakal 3 tahun depan..InsyaAllah..:)



Yatt wedding..Kau nampak gergous sangat tau..Jeles haku..Yang ni aku datang tapi aku datang makan2 dan salam pengantin lepas tu aku blah sebab mengejar aku punya kelas pukul 2..Sabar jerlah..Tak dapat nak lepak lama2..

Aku doakan korang bahagia selamanya..Jangan nakal2 lagi..;p



2 comments:

mzhany said...

selamat pengantin baru jugak...

Ila said...

minggu depan ni cuti sekolah mesti lagi ramai yg kahwin kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...