Wednesday, June 13, 2012

Birthday Kakak


Assalamualaikum semua..

9/6/12 hari tu birthday kakak..Tak belikan dia kek pun sebab dah janji nak celebrate kat sekolah..

Hari tu cuma kitorang nyanyi ramai2 (macamlah ramai sangatkan) dan bagi dia hadiah..Hadiah pun atas permintaan dia..


Korang tahu tak apa yang dia nak mula2..Dia kata nak jajan mamee..Zamri terus cakap kalo setakat mamee hari2 boleh beli..Macam2 dia minta yang merepek bagi akulah..

Ikutkan Zamri dia nak belikan helikopter control punya tu..Aku cakap bapak dia nak main ke anaknya..Lagipun anak aku tu gegirl..Mana boleh belikan benda2 gitu..

At last, kebetulan hari Sabtu tu ada cerita Barbie so kakak request nak hadiah Barbie..Kami tunaikan petang tu jugak..

Aku jarang cerita pasal anak dara's akukan..Bukan tak nak cerita tapi kalo cerita mcm2 cerita ada..Dahlah aku ni spesis malas nak taip..Kakak ni rajin kalo disuruh..Pandai plak tu buat kerja rumah walaupun umur dia baru 6 tahun..Tengoklah maknyakan..haha~

Dahlah..Karang aku merepek lagi..Aku cuma harap kakak berjaya di dunia dan di akhirat..;p


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...