Tuesday, June 12, 2012

Happy 7th Anniversary

Assalamualaikum semua..

Hari Ahad lepas anniversary kitorang..Sorrylah lambat update..Dah 7 tahun kami kahwin..Macam-macam yang kami hadapi..Tipulahkan kalo kata kami ni bahagia jer memanjang..

Ada masa bahagia,ada masa masam muka,ada masa tak nak tengok muka langsung pun ia jugak tapi alhamdulillah semuanya kami hadapi dengan tenang..

kami tak celebrate pun sebab sibuk ngan urusan anak nak sekolah balik..Cuma memasing tukar hadiah jer..Aku bagi Zamri jam jer..Tapi jam tu aku rasa jam paling mahal aku pernah beli sepanjang aku hidup..

Zamri plak bagi aku cincin..Gambar bungkusan je aku bagi tengok..Cincin tak yahlah ye..Karang ada yang kata aku riak..

Sebenarnya ada cerita disebalik hadiah ni..Kononnya Zamri nak buat surprise bagi aku cincin tanpa tahu saiz jari aku..Last2 tak muat aku nak pakai..Dia ikut saiz jari aku masa kahwin dulu..Sekarang saiz jari aku dah berganda2 besarnya..;p

Kami pergi balik kedai tu tukar..Jari aku dah besar makanya tak banyak pilihan lorr..
Mula2 design Zamri pilih tak der saiz untuk aku..Sadis sungguh..Sebenarnya tak sangka dia akan bagi aku cincin..Planning Zamri sebenarnya nak bagi aku rantai tapi payment dia banyak sangkut..Siap nak tempah loket lagi..Sayang kamu..Tapi tak pe birthday aku pun x lama lagikan..hehe~

Hadiah yang tak terjangka..;p

Kadang2 sayang kadang2 menyampah..Biasalah lettewkan..
 
 
Baru aku perasan yang aku ngan Zamri dah lama tak amik gambar..Since laptop aku rosak tu mana ada gambar yang aku simpan..Gambar kat atas ni pun aku ambil kat facebook..Sekarang Zamri dah kurus..Badan ala-ala Aaron Aziz ko..haha~
 
Apapun Love u, En Zamri..
 
 

1 comment:

Salma Abdul Wahid said...

Salam kak Siti Hajar,tahniah dari saya ,semoga keberkatan Allah atas kamu berdua ,moga kita smua di himpunkan dalan rahmantNya Aminn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...