Thursday, June 21, 2012

Makan Pizza..Nyam..Nyam..Nyam..

Assalamualaikum semua..


Alhamdulillah kenyang sangat dapat makan pizza..

Lately nikan korang dah berapa kali aku makan pizza..Makin demoklah aku..Makin bersuka ria lemak aku sebab ada tempat tinggal..haha~

Sebenarnya Zamri banyak dapat kupon pizza..Kawan dia keje kat PHD..Tiap kali jumpa kawan dia semedang bagi kupon..Naik muntah nak makan..Tapi setakat ni aku tak muak lagi makan..hehe~

Makan dengan akukan x dapat dipisahkan..Pernah malam tu aku lapar sangat 4 slice pizza aku boleh makan..Rasa2 korang nak kupon tu pergilah cari kekawan keje pizza..Ko hingat aku nak bagi..Selagi aku tak puas makan selagi tu aku tak bagi orang..haha~




1 comment:

Gadis Kampung said...

GK pun nak juga kupon free..bak la hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...