Wednesday, June 27, 2012

Stress

Assalamualaikum semua..

Aku memang stress minggu ni..Bukan tahap biasa2 punya..Kerja makin banyak..Ada masalah kita dah highlightkan tapi satu action pun tak amik..Dengan perangai orang yang mcm2..Semua nak urgent semedang..

Tiba2 plak migrain datang..Lagi bertambah stress..Aku sebenarnya perlukan cuti untuk tenangkan kepala hotak haku ni..Niat hati next weekend nak pergi Cameron bercuti..Tapi hajat tak kesampaian sebab aku ada kelas..Sepatutnya kami pergi weekend ni tapi terpaksa postpone lagi sebab ada kenduri..

Zamri buat keputusan pergi lepas raya..Harap2lah jadi..Dah 3 kali postpone nak pergi sana..Agaknya bukan rezeki aku lagi nak pergi sana..Nak buat macam manakan..

Mungkin aku ada rezeki pergi tempat bawah ni kot baru jadi..BALI..;p


Tak payahlah berangan Hajar oi..Nak pergi dalam Malaysia pun banyak halangan apatah lagi nak pergi luar Malaysia..

Tapi aku memang perlukan rehat..:(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...