Thursday, August 16, 2012

Berbuka Puasa @ Restoran D' Arab Cafe


Assalamualaikum semua..

Aku nak siapkan jugak entry pasal berbuka puasa sebelum raya..Raya aku nak relaks betul2..Macam boleh relakskan..Lagi2 tahun ni raya rumah mertua..

Minggu puasa ke 3 kami berbuka puasa makan nasi arab plak..First time kitorang cuba makan nasi arab..Ramai kata sedap sangat..Aku ngan Zamri tak boleh terima makan nasi arab ni..Nasi dia memang sedap tapi sebab tak ada kuah langsung..Kurang berkenan sikit..Nasi briyani tetap dihati kami..^_^

Kami makan kat D' Arab cafe cawangan Puchong Utama..Awal2 aku dah book..Tauke kedai tu cakap kalau tak book makanan habis..


Our menu..Lamb kabsah & chicken kabsah..Kawan aku yang suggest suruh amik menu ni..


Sambalnya ini sahaja..Tak serasi dengan tekak kami lorr..


Aku yang sangat selekeh waktu tu..Tak de mood langsung..

Ada orang yang suka makan nasi Arab ni tapi tidak pada aku dan Zamri..Tekakkan lain2..Pada yang suka makan tu bolehlah pergi sini..;p


1 comment:

Pearl Kaz said...

Alaa.. baru nak tanya sedap ke tak. tp sbb tak kena dgn tekak, mesti ckp biasa2 je nasi arab tu.. hihihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...