Thursday, August 16, 2012

We Like Red


Assalamualaikum semua..


Aku memang suka merah..Zamri pun dah terikut suka merah..Setiap kali mesti nak beli t-shirt merah..

Bestnya semalam kami berbuka di Flaming Steamboat, Sunway..Entry makan kat sana nantilah ye..Uniform pekerja diorang merah..Tetiba ada minah ni tanya pasal table 13..Zamri blur dia jawablah dia book meja no 3..Ingatkan kitorang duduk meja dia..Rupanya dia ingat Zamri pekerja lorr..

Tengah2 dia nak ambil aiskrim pun ada orang suruh clearkan pinggan..Ko ingat muka laki aku tu ada rupa bangla ker??

FYI, Zamri dah kurus..Sajer aku sorok gambar dia dulu..Dah kurus barulah tunjuk..Kata Zamri nak kurus lagi..Bininya plak makin berisi..^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...