Monday, October 29, 2012

Tak Rajin


Assalamualaikum semua..

Tak tahu jin mana yang merasuk badan aku sebab aku sangat tak rajin nak update blog..Walaupun macam2 cerita nak diceritakan..Ingatkan dah ada tab lagilah aku rajin nak update..Sudahnya aku rajin update games jer..^_^

Cerita ni dah lama..Malas nak update..Aku takut orang kata aku riak..Tapi bila fikir balik sukati akulahkan..Blog akukan..Blog ni wujud pun sebab aku suka share macam2..En Zamri sayang aku tu hadiahkan samsung galaxy tab 2 10.1 pada haku..Dia kata hadiah birthday..Walaupun aku dapat lepas raya hari tu..Sangat puas hati..

Cerita2 aku nak update nanti suma dah basi punya..Dan yang paling best ada tab ni aku boleh tengok adam dan hawa dimana2 pun..Suka sangat..

Lepas ni nak update pasal raya haji plak ye..;p

4 comments:

Noraim said...

wahhhh dpt hadiah hebat tu! hihi.

salam aidiladha kak :) laam xsinggah sini .

KAMIHIDUP said...

Untunglah.

fiqkbe said...

wah best nyer hadiah bday dia ;D

Anonymous said...

wah bestnye jaja..huiyoo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...