Friday, November 23, 2012

Movie Time..^_^

 
Assalamualaikum semua..
 
Hari ni dah hari Jumaat..Kejap je kan..Hari ni nak cerita pasal movie plak..
 
Hari Rabu lepas kononnya nak bawak anak dara tu tengok movie..Sekali tak ada movie best pun..Tak sesuai untuk kanak2..Yang ada pun kat TGV..Aku ingat nak pergi dekat IOI Mall jer..Malas nak pergi Sunway Pyramid sana..Parking susah..
 
Tup2 aku dapat call dari Holiday Inn kata diorang invite aku tengok movie free..Alhamdulillah..
 
Tapi diorang book untuk aku seorang sahaja..Agak frust kat situ tapi lepas je tengok movie ni nak keluar dengan anak dara plak..^_^
 
 
Life of PI ni best ke?Agak2 kalau tak best aku baliklahkan..hehe~Janji free ye dak..

2 comments:

AziE said...

Masuk contest ke?

Siti Hajar Masri said...

x lah kak..kita member holiday inn..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...