Friday, November 9, 2012

Musim Hujan & Jerawat

 
Assalamualaikum semua..
 
Semenjak akhir2 ni kan musim hujan..Semenjak2 ni jugak jerawat tumbuh kat muka aku macam cendawan tumbuh lepas hujan..
 
Kelmarin, tumbuh kat bawah hidung..Semalam kat bawah dagu..Hari ni dekat pipi kanan plak..Membengkak macam kena gigit dengan nyamuk plak tu..Macam lovebite pun iye gak..^_^
 
Sakit plak tu..Macam ada benda tak kena jer..:(
 
Memang ada kena mengena ker dengan musim hujan & jerawat tumbuh ni??..sebab aku ada baca blog CPM pun dia kena benda yang sama cam haku..Confius den ni haa..

2 comments:

fiqkbe said...

myb tempat yg kena air hujan tu kot yg buat jd jerawat :P

Noraim said...

hehe mcm berjanji je hujan dgn jerawat tu kan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...