Monday, December 24, 2012

Bunga Oh Bunga

 
Assalamualaikum semua..
 
First time aku dapat bunga..Dan yang paling mengejutkan dari Zamri..Sebab sepanjang 7 tahun kami kahwin dia tak pernah bagi bunga..Aku pernah mention kot dalam blog kalau Zamri bagi bunga mahu aku pengsan..Alhamdulillah tak pengsan pun..
 
Terkejut beruk tu ada..Happy dan terharu tu memang terserlah..
 
Hari Sabtu tu kakak aku konvo..Kakak aku konvo dekat PICC, Putrajaya..Biasalah bila konvo tu bermacam2 orang jual bunga dan sebagainya..Mungkin tu salah satu sebab Zamri beli..Ada depan mata teruslah beli..
 
 Sama jer caption aku di istagram 'orang lain konvo orang lain dapat bunga..'
 
 Ini yang menambahkan aku sayang pada dia..Aku tak tahu orang lain tapi makin hari aku makin sayang pada Zamri walaupun dia tak bagi bunga..
 
Balik jer dari Putrajaya, terus aku cari pasu..Tanggalkan dari plastik..Aku jadikan deko dekat tv kabinet..Terus tambah seri..Suka sangat..;p
 
Thanks sayang bagi bunga..Love u always..^_^

1 comment:

TechKini.com said...

Wah, romantiknya. Untung dier. :D

-> ❤ TechKini.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...