Saturday, December 8, 2012

Hai Blog..^_^


Assalamualaikum semua..

Setelah 2 hari tidur sahaja disebabkan demam..Rasanya macam lama sangat tak tengok blog..Walhal baru 2 harikan..Over jer..

Kali ni demam lain macam..Dah lama tak demam macam ni..Aku rasa mungkin sebab kena hujan kot..Ada hari apatah aku redah jer hujan nak ke parking..Siap berlagak lagi tak demam pun..Selang beberapa hari hambik ko demam terus..

Bukan aku jer demam..Tab aku pun demam..Entah mengapa dan kenapa dia bengong jap..Esok kot nak gi Samsung tanya..Masih ada warranty tak pe..Dia ikut tuanlah..Tuannya dah berapa kali jumpa doktor..Dia nak gak jumpa doktor..Macam2 lah..

Nanti aku rajin nak update pasal anak dara aku..Next year kakak standard 1..Macam2 yang kami lalui..Nanti aku cerita ye..;p


2 comments:

ctpayong said...

assalamualaikum wbt.

semoga cepat sembuh.

penaberkala said...

get well soon..

lama duk berkomen kat instagram, baru klik link di blog ni,hehe
rupanya, pernah masuk blog ni dulu
baru nk letak link kat bloglist

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...