Monday, December 3, 2012

Hampeh.com


Assalamualaikum semua..

Aku ada beli buku..Tajuknya ''Buku Masakan Pilihan Pakar Pemakanan"..Motif beli sebab ada resepi yang sihat untuk anak dara's aku..Dalam buku ni ada 60 resepi untuk baby, kanak-kanak 2-4 tahun & kanak-kanak prasekolah..

Bab beli buku bagilah kat akukan..;p

Hari ni bawak balik rumah walaupun dah dapat lama..Tunjuk kat kakak semua resepi dalam buku ni yang untuk kanak-kanak prasekolah..

Kakak kata "kakak tak sukalah semua ni..Kakak suka mama masak carrot dengan sayur pokok jer (bunga kobis)..Lain kakak tak suka.."

Aku terus down..Buat penat jer mama ko cari buku ni kakak oi..


Tak pelah kakak..Mama guna buku ni untuk pengetahuan mama dan mungkin satu hari nanti berguna bila ada baby nanti..^_^

Kalau korang nak beli buku ni boleh beli kat sini ye..Kat luar tak jual tak silap aku..Banyak juga pengetahuan pasal makanan kat buku ni untuk dijadikan panduan..

2 comments:

maza said...

woo gitew.. harus dijengah2 ni.. heheheh

fiqkbe said...

cam menarik. bleh fiq pinjam? hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...