Friday, December 14, 2012

Harapan Tinggal Harapan

 
Assalamualaikum semua..
 
Semua mesti tengah sedih, bengang, kecewa dan macam2 lagilah bila #harimau malaya kalah malam tadi..Termasuklah aku..
 
Aku bukan peminat bola tapi sebab Zamri dah janji nak bawak aku pergi stadium tengok final nanti..Aku pun dah beranganlah..Sekarang, harapan tinggal harapanlah..
 
FYI, aku ni tak pernah tengok game bola live..Kesian hakukan..Orang tak berapa nak berduit macam nilah..Aku dapat pergi tempat2 macam gini pun sejak kahwinlah..Ko hingat mak aku nak bagi aku pergi tempat macam ni..Kirim salamlah..Orang tua biasalah..
 
Tetiba, aku rasa bersyukur sangat kahwin muda..Aku boleh enjoy pergi mana2 dengan Zamri..Boleh pegang2, cium2, peluk2..Ko yang bercinta boleh??
 
Pulak tu kadang2 Zamri bagi aku masa berfoya2 dengan kawan2..Janji jaga batas diri..Yang tu memang aku jagalah..Masih sedar diri yang aku ni mak dara..;p
 
Apa aku merepek ni..Berbalik pada topik..Tak pelah korang at least team kita masuk semi final..Kita mesti sokong team harimau malaya lagi..
 


1 comment:

nana said...

saya setuju..saya pun tak minat bola tapi kalau Harimau Malaya,tgk jugak la bg sokongan...tapi tgk kt tv je la..:D

setuju2 kawin awal boleh pegi memane dgn pasangan,elakkan maksiat.bila dah kawen pegang tgn pun dapat pahala..

http://www.thepurpleroomz.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...