Sunday, December 2, 2012

Moh Kita ke Gym


Assalamualaikum semua..

Sekarang inilah aktiviti aku bila free..Motif utama nak pergi gym sebab nak kurus..Aku percaya kalau pergi gym memang berat badan akan turun..Bukan setakat makan ubat dengan jaga pemakanan jer..Paling penting mesti senam..Tak percaya aku akan buktikan..

Zamri dah berjaya..Pergi gym beberapa bulan dah turun almost 10kg..Lagi2 aku baca tips kurus dan badan cantik dari Vanidah Imran dan Sazzy Falak..Gym a must..Jadinya aku pun harus memulakan sesi pergi gym..^_^

Teman mamanya pergi gym..

Tak banyak benda pun aku buat cuma kayuh basikal dengan joging..Kalau ada aerobik aku akan join jugak..

Lagi satu aku nak kecilkan peha dan kempiskan perut yang buncit ini..Teringin nak pakai seluar macam2 colour..Motivasi tu..;p

1 comment:

ahsfantasy24 said...

hehee.. kita ni sokmo bercita2 nak pergi gym, tapi selalu terbengkalai :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...