Wednesday, December 12, 2012

Review : Cosmoderm

 
Assalamualaikum semua..
 
Aku baru tahu pasal produk ni..Aku google pasal muka berjerawat dan ada yang cerita pasal produk ni..So, aku pun buatlah research sikit..Alaa google jer pun..Banyak review pasal produk ni..Semua cakap produk ni bagus..Pulak tu produk ni buatan Malaysia dan halal lagi..
 
Korang tahukan problem aku sekarang ni muka berminyak dan berjerawat..Bila dah tahu pasal produk ni maka aku ajak Zamri pergi Guardian cari..Alhamdulillah rezeki aku ada..Tapi dapat pencuci muka tea tree oil dan tea tree oil anti blemish..Niat hati tu kalau boleh nak beli satu set..
 
3 barang ni yang aku pakai sekarang ni..Pelembap vitamin E tu baru jumpa..;p
 
Sejak aku pakai pencuci muka ni muka dah tak berminyak..Lepas pakai rasa muka macam lembut dan cantik semacam jer..Yang tu over..Yang pasti muka rasa bersihlah..
 
Lepas tu pakai tea tree oil anti blemish..Letak jer kat tempat jerawat tu..Bila bangun pagi tengok jerawat tu dah kecut..Suka..Bila nak keluar pun boleh pakai gak..Orang tak akan perasan pun kau pakai..
 
Last sekali nak cerita pasal pelembab vitamin e tuh..Aku amik yang 1000iu..Best sangat..Tak berminyak..Tanyalah produk apa aku pernah try..Bila pakai pelembap mesti berminyak..Bila berminyak aku takkan sentuhlah..Tapi bila pakai pelembab vitamin e ni terus aku suka..Lagipun pelembap ni boleh hilangkan parut..Selepas sebulan aku akan update lagi ye..
 
Inilah pelembap vitamin e yang aku pakai..Love it..
 
Aku dah order toner, manjakani dengan exfoliating gel..Online jer..Sebab aku dah cari merata..Tak jumpa..
 
Kalo korang nak try boleh beli online kat sini ..Boleh like jugak facebook cosmoderm kat sini..Kalau nak tanya apa2 kat aku komenlah kat sini ye..Apalagi jom sokong produk buatan Malaysia..Murah plak tu..
 
This is not a sponsored post. All views are solely based on my experience..^_^

6 comments:

fiqkbe said...

bkn senang nk jumpa produk yg serasi ngn kulit kita kan? pape pun, make sure produk tu halal ;) baru la bleh guna tnpa was2 :)

Siti Hajar Masri said...

fiqkbe:
tau x pe..akak dah try mcm2..yg ni baru serasi..halal lg..;p

Nurul Ain said...

ni produk malaysia kan..saya pakai ubat jerawat tu je..yg lain tak pernah nampk pulak

MiYOKO SuKi said...

nk try jugk

shafikaamin said...

memang ok ye? baru nk try nie. tp mcm risau.

Anonymous said...

Macam mana feedback ? Ok x guna product ni ? Cr xjumpa feedback terbaru lepas sebulan penggunaan... hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...