Tuesday, December 25, 2012

Wonder Girls (원더걸스) - Like this


Assalamualaikum semua..


Aku suka video ni sebab suka ikut step dia menari..Konon2 boleh buat aerobik kat rumah bila tak pergi gym..

Aku ingatkan aku jer suka rupanya anak dara's aku suka jugak lagu ni..Siap hafal lirik..Yang korea punya plak tu..Diorang fast leaner especially kakak..Dengar dia dah boleh hafal..Korang ingat korang jer suka k-pop..My daughter's also love k-pop..haha~

Zamri geleng jer..Sebab dia tak suka k-pop..Aku ok je janji dia tak buat benda yang tak sepatutnya..Kalau dapat tengok youtube diorang memang mengadap k-pop sahaja selain tengok barbie, upin-ipin, boboiboy..;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...