Wednesday, January 30, 2013

Kempen Touch N Go & SmartTag


Assalamualaikum semua..

Aku baru balik..Penat hadapi jem..:(

Tapi aku bersyukur sangat aku ada touch n go & smart tag..Kuranglah masa aku nak beratur kat tol2..


Aku jenis tak sabar diatas jalan raya..Lagi2 orang yang bawak lembab tapi duduk lane kanan sekali, tukar lorong x bagi signal, bagi signal nak tukar lorong tapi terus masuk, potong barisan kat tol..Memang bikin aku panaslah..

Paling panas dan buat aku sakit hati potong barisan kat tol..Penat2 kita ikut barisan ada pulak manusia hati busuk & jual ikan potong barisan kat depan plak tu..Aku rasa mesti korang ada rasa macam tukan..

Sebab tu aku beli touch n go..At least aku boleh jimat masa..Bagi aku kalo boleh bila drive tu nak cepat sampai jer..Tak nak lama2 dalam kereta..Masa itu emas..Macam2 boleh buat..Kat tempat lain dah jem maka kita dapat elakkan jem kat tol..Kan dah jimat masa..Ye dak..Lagi satu kurang stress mengadap manusia busuk hati tu..

Kalau korang ada duit lebih belilah smart tag..Kadang2 aku tengok kat lane touch n go pun jem jugak..Tu yang aku decide nak beli smart tag..Kadang2 diorang ada buat promotion beli smart tag..Harga tak sampai RM100 pun..Lagi2 time perayaan..Mesti ada promo diorang buat..

Sekarang ni rasanya setiap kali aku lalu kat mana2 tol mesti lane tunai jem teruk sangat..Ni yang aku nak kempen belilah touch n go ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...