Tuesday, January 8, 2013

Peneman Setia


Assalamualaikum semua..


Minggu ni aku cuti lagi..Hari khamis baru masuk kerja..Nak monitor kakak dengan adik..Supaya hati ini tenang bila kerja nanti..Tak adalah aku susah hati nanti..

Tak kisah dengan cuti pun..Cuti aku tak banyak tapi apalah sangat dengan cuti tu berbanding dengan anakkan..Bagi aku anak tiada tandingannya..

Sepanjang cuti ni macam2 perkara aku nak selesaikan..Adiklah jadi peneman setia aku sepanjang aku cuti ni dan kemana-mana nak ikut jer..Esok baru aku hantar taska..Esok kena intai dari jauhlah..^_^

1 comment:

Yanie Ridzwan said...

best nya cuti-cuti. betul2 yang penting paling utama anak-anak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...