Thursday, January 3, 2013

Ternak lemak di Bubba Gump Shrimp

 
Assalamualaikum semua..
 
 
Last week sebelum aku cuti kami pergi makan kat bubba gump..Kami pergi dekat Citta Mall..Dekat ngan ofis..Kat sini yang bestnya adalah udang dia..
 
Memang sedap..Cuma menu yang aku ambil rupanya ikan talapia..Patut macam susah je aku nak telan..Ikan lain aku makan kecuali talapia..Boleh makan tapi susah sikit tekak ni nak terima..
 
Harga dia agak mahal..Standardlah kedai macam nikan..Bagi aku tax dia terlalu mahal..Hampir Rm30 kot tax sahaja..Boleh try and kalau boleh share jer menu tu..Takkan habisnya kalau sorang makan satu menu..Better share..Kalau tak membazir..
 
Pergilah try..Tak try tak tahukan..;p

3 comments:

-Sara- said...

best tak situ?

Siti Hajar Masri said...

bolehlah..nak kata sedap sgt tu x lah..

caera puttih said...

wah . bolehh la gi tempat nie .. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...