Wednesday, January 30, 2013

Tonjours Skin Collagen Dust

 
Assalamualaikum semua..
 
 
Gambar ambil kat pakcik google..
 
Baru beli dari Kak Nani..Punyalah lama baru nak beli..Asyik baca je kat blog Kak Nani..Baru nak try..Itupun setelah tengok kawan uitm aku..Tanya dia pakai apa sebab kulit dia cantik sangat..Terus dia cakap pasal collagen dust ni..
 
Bila kita tengok testimonial live ni baru teruja nak try..;p
 
Baru sampai semalam..Pagi tadi dah try campur dengan jus oren..FYI, collagen ni dalam bentuk powder..Kacau2 lepas tu aku tinggal siapkan diri sendiri & kakak..
 
Tak rasa apa pun..Rasa jus oren je..Ni yang aku suka..Tak delah kena telan macam collagen tulen yang kena rebus tu..Memang aku tak minum..
 
Lepas ni aku akan update selepas 2 minggu ye..Kulit aku memang tengah bermasalah..Berjerawat sana sini sebab tak sesuai pakai cosmoderm..Parut pun banyak..Confirm aku akan update kalau kulit aku cantik mulus macam kak nani dan hanis zalikha..hehe~

Kalau nak beli bolehlah terjah blog diorang ye..Harga dalam RM170 sekali dengan postage..Tak cuba tak tahu..Ye dak..

2 comments:

jaja said...

Hai Hajar, so far mcm mane, ok x kolagen ni. sbb ingat nak beli jugak. :P

JaJa said...

salam, hajar, mcm mane feedback makan kolagen ni. Ok x?? sbb rasa mcm nak beli jugak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...