Tuesday, February 19, 2013

Baucar Buku 1 Malaysia


Assalamualaikum semua..

Aku dapat baucar buku 1 Malaysia..Selagi bergelar student memang akan dapat..Tak sangka kerajaan persekutuan akan bagi lagi dan tahun ni dapat RM250 berbanding tahun lepas hanya RM200..

Aku pelik ada yang sampai nak jual baucar ni..Kalau ko tak nak bagi aku..Pandailah aku nak membelanjakan baucar tu..

Hari Sabtu lepas aku terjahlah popular..Popular jadi pilihan aku sebab aku ada kad member..Boleh dapat diskaun lagik..;p

Tapi lecehnya tahun ni..Mula2 dah amik macam2 barang..Bila sampai kaunter baru tahu ada syaratnya..Bila spend RM150 baucar kena beli buku yang bernilai RM120 dan selebihnya stationery..Tahun lepas bebas..Aku just guna RM150 je..

Aku kena patah balik pilih buku lagi..Dekat 3 kali aku ulang alik cari buku nak cukupkan RM120..Last2 terlebih pulak..Habis RM150 untuk buku sahaja..Stationery aku bayar sendiri..Settle masalah..

Stationery sahaja aku spend dekat RM80..Yang ni bayar sendiri..Tak guna baucar pun..

Buku-buku yang aku beli menggunakan baucar..Banyak buku kakak ngan adik jer..

Lagi RM100 baucar mungkin lain kali baru guna..Mana tahu nanti ada buku aku nak kena belikan..Sesiapa dapat baucar silalah manfaatkan baucar anda ye..

3 comments:

Cikgu Ayu said...

Tak ada rezeki boucer.. huhu..

Siti Hajar Masri said...

cikgu ayu:
kalo mcm tu jom sambung study..hehe~

Anonymous said...

kat kedai buku giant kota damansara semua boleh beli pakai baucer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...