Wednesday, February 6, 2013

Letih & Cuti

 
Assalamualaikum semua..
 
Sejak akhir2 ni asyik letih jer..Macam tak rehat langsung..Weekend pun jangan cakaplah..Ada jer aktivitinya..
 
Bila badan letih ni prestasi pun kuranglah..Mula rasa tak bersemangat nak kerja..Rasa macam weekend ni nak pergi tempat yang merelakskan minda dan badan..Kalau ambil cuti anak aku mana boleh cutikan..
 
Rasa macam nak pergi tempat kat bawah ni..
 
 
Aku kalau boleh nak bercuti tempat yang relaks jer..Tak nak berjalan2..Itu tambah penat jer..
 


Kalau boleh tidur bangun tidur bangun..haha~
 
Jawapannya relaks rumah mak aku jelah..Rumah mak aku tepi pantai gak..Tapi idoklah secantik macam kat atas ni..^_^

2 cakap hajar comel:

-Sara- said...

kita pon skrg tgh duk haruk kat hubby ajak gi pulau perhentian, tp masalahnya dia lak mabuk lauk, xleh naik boat..aiissyyyyy -___________-

AziE said...

Kalau nak tido bangun je pilihan kat rumah tu terbaik la :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...