Sunday, February 10, 2013

Mengidam Satay


Assalamualaikum semua..

Aku rasa blog aku ni dah macam blog makanan plak..Asyik cerita pasal makanan je yek..Korang lupa ke??

Makanan dengan aku memang tak dapat dipisahkan..haha~

Ada hari tu teringin sangat nak makan satay..Sejak raya hari tu aku rasa aku last makan..Sebenarnya teringin nak makan yang dekat PJ tu..Memang sedap..Tak payah makan dengan kuah kacang..Gerenti sedap..

Tapi jauh pulak..Zamri ajak makan kat Awan Besar..Makan satay kajang..Aku tak naklah..Tekak aku tak boleh telan satay kajang sejak aku pergi restoran diorang kat sana..

Last2 makan kat Puchong Prima je..Ada satu kedai mamak ni macam2 gerai ada termasuklah satay..Dekat pun dekat..

 
Nasib baik sedap..Kalau tak nyesal gak..

 
Adik makan kepak ayam yang diimport dari pasar malam depan kedai ni..

Kakak memang suka makan roti canai..Asal pergi mamak mesti order roti canai..

Itu namanya anak Malaysia..Kalau tak makan roti canai bukan anak Malaysia..Betul tak??

Sebenarnya aku bukan mengidam sebab mengandung..Aku mengandung lemak je..Tekak ni mengada2 nak makan itulah inilah..Nasib baik Zamri layan..;p

2 cakap hajar comel:

chefgunawanjamil Obie said...

buat chef juge tetibe ngidam satay...huuu

Siti Hajar Masri said...

makan jgn x mkn chef..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...