Sunday, February 10, 2013

Menternak Lemak Di Sushi King Lagik..^_^


Assalamualaikum semua..

Kami pergi makan Sabtu sebab Zamri kerja waktu ni..Dapat makan sushi jika Zamri tak ada atau makan dengan kawan..;p

Kebetulan adik aku yang belajar kat Sarawak tu ada kat rumah so ajak dia sekali..Dia ok jer makan sushi ni..Tekak sama macam aku..Walaupun tekak jawa tapi boleh telan apa2 je..

Baru suku..Itupun ada dah telan masuk tekak baru ingat nak snap gambar..

Setengah dari menu kami..Memang kenyang giler..Tak larat nak menghabiskan..

Sesi ambil gambar plak..Tak suka ambil gambar ngan kakak..Dia tak pernah serius..

Lagi sekali dia buat muka macam tu..Muka nak mintak lempang..

Itulah adik aku..Kami panggil Yun..Sekarang dia ngah cuti sem..

Ada orang tanya aku tak muak ker asyik makan sushi??

Jawapan aku plak:

Sushi ni muak bila kenyang..Bila tak makan tercari2 plak..Asyik teringin je..Tengah menaip ni pun aku telan air liur tau..Lagipun yang tanya tu tak pernah try makan..Cer try makan..Mesti jadi macam haku..^_^

0 cakap hajar comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...