Tuesday, February 19, 2013

Pengalaman Shopping Di Zalora..;p


Assalamualaikum semua..

Korang pernah dengar pasal online shopping Zalora..Mesti pernah dengarkan..Berlambak iklan dia dimana-mana..Iklan kat tv pun ada tau.. Suka tengok sampai je barang menjerit macam nampak hantu mak limah..haha~



Kalau tak tahu tu memang duduk bawah tempurung..Tak adalah sampai macam tu sekali..Korang tu je yang tak berapa nak peka dengan iklan-iklan kat internet atau kat tv..Jangan marah pada yang baru tahu tu..

Zalora adalah salah satu shopping online yang ada bermacam-macam jenama..Lebih daripada 20,000 jenama..Aku dah tentulah suka..Lagi-lagi shopping online..Nak ajak Zamri shopping balik-balik buat muka seposen suruh cepat..Bila shopping online aman dan damai nak memilih..;p

Aku pun dah lama tahu pasal zalora ni tapi selalu tumpang je dengan kawan..Tak pernah register pun..Baru-baru ni aku sign up dan FYI aku dapat voucher RM20 lagik..So, sekarang ni sesiapa sign up dengan Zalora akan terima voucher RM20..Siapa nak bagi RM20 korang..Senang-senang je dapatkan..


Tak percaya??Aku dah dapat pun..Dah guna pun..^_^

Aku suka shopping di Zalora sebab payment methods dia sangatlah menarik terutama cash on delivery..Kalau korang tak ada kad kredit ke, tak ada online bank ke..Tak pe korang boleh pilih cash on delivery..Like2..

Website dia pun sangatlah user friendly..Yang buta IT pun boleh shopping online..Janji ada internet..Mudah sangat nak beli..Klik2 je..Lagi satu penghantaran percuma tau..Kadang-kadang ada sesetengah online shopping ni mesti ada charge postage..Kadang-kadang postage lagi mahal dari barang..Zalora free shipping..

Baru-baru ni aku shopping kasut..Kasut dengan aku memang tak dapat dipisahkan..Aku memang tengah cari kasut flat..Senang nak berjalan..Tak adalah asyik pakai heel je..Kat Zalora memang banyak choice untuk kasut..Rambang mata kot..Akhirnya 2 pasang kasut aku beli..

Lepas 2 hari kasut aku sampai..Suka sangat kasut2 tu..Tak sabar nak pakai..hehe~

Cantikkan..Siapa nak beli kliklah link ni ye..

Kalau barang korang sampai tu rosak, pecah, tak menepati citarasa boleh je tukar dalam masa 30 hari..Pemulangan pun free juga..Profesionalkan..;p

Dah pakai pun..Korang abaikan kasut yang lain2 tu..Tak de kena mengena langsung dengan Zalora..Menyibuk lebih bila aku snap gambar..

Apalagi korang jomlah shopping kat www.zalora.com.my ..Nak belanja aku pun ok gak..;p

3 comments:

Noelle Tan said...

I like the brown one!
;D

Riza Rohizan said...

Cantiklah Hajar.
Kualiti ok x?

Siti Hajar Masri said...

noelle tan:
;p

riza rohizan:
ok sgt..sampai sekarang saya masih pakai..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...