Monday, February 18, 2013

Terjah Butik Rina Salleh


Assalamualaikum semua..

Akhirnya aku dapat terjah juga ke butik Rina Salleh..Asyik tengok kat instagram Kak Rina jer..Kami pergi hari tu lepas habis kelas..Sebenarnya tak habis pun..Lecturer sampai lambat..Kononnya nak buat test sekali test dibatalkan..Maka, kitorang yang tak suka buang masa ni pergilah berjalan..;p

Bagus tak reason aku..haha~

Senang je nak cari Butik RSC ni..Dekat seksyen 7 bersebelahan dengan Papparich..RSC kat tingkat atas..Bila sampai kagum kejap sebab kedai dia macam comel sangat..Pekerja pun comel..Waktu tu memang tak ada orang..Macam2 kami try baju..Last2 aku sorang je beli..Hampeh.com betul kawan aku nih.. 

Sempat lagi berposing..;p

Aku beli peplum dan skirt..Gambar peplum dan skirt tunggu aku pakai ye..Nanti aku akan update lorr..Itupun kalau rajin..hehe~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...