Wednesday, April 24, 2013

Review - Crystal Crown Hotel Kuala Lumpur

 
Assalamualaikum semua..
 
Hari tu ada event kat area Batu Muda, KL..Disebabkan kerja sampai malam dan kena bangun awal pagi makanya kami buat keputusan untuk tidur di hotel sahaja..
 
Nak balik rasanya takut tak sempat..Bila dah tido confirm susah nak bangun..Kami pilih tidur kat crystal crown hotel sebab dekat jugak dengan event..Kami walk in je..
 
Nasib baik ada bilik..
 
 
Gambar aku amik dari google..Tak sempat nak amik gambar..Sampai hotel pun dalam pukul 12.00 malam lebih..

 
Bilik yang kami dapat..Bagi aku hotel ni oklah..Cuma aku tak berkenan toilet tak ada paip..Ada cuma kat sinki je..Pengusaha hotel macam ni bagi aku tak alert..Aku rasa bukan pelancong je akan menginap kat sini..Orang Malaysia pun ramai especially orang melayu macam kitorang ni..At least, tak ada paip pun sediakanlah gayung..
 
Lupa plak nak beritahu reception diorang pun tak berapa nak peramah..Senyum pun idak..Kalau kena bagi rate dari 5 bintang aku bagi 3 bintang je hotel ni..;p

1 comment:

ctpayong said...


بِسْــــــــمِ اٌللَّهِ اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْـــــــــمِ

السلم عليكم ورحمة الله

tu la pasalnya. mesti tidak ikut spec. malaysian. buat kat malaysia...itu satu ketetapan...macamana boleh lulus???

ntah! ada sesiapa boleh beri jawapan!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...