Thursday, May 9, 2013

Boycott Loreal Now..!!!


Assalamualaikum semua..

Kalau nak tahu lebih lanjut boleh ke fb aqsa syarif..Aku masih istiqamah dalam boikot2 nih..Alhamdulillah..

Selepas MCD aku dah mula boikot nestle..Mula2 memang susah sebab banyak barang nestle yang disukai ramai..Terutama sekali MILO..Semua orang suka kot..Tapi dalam pasaran Malaysia ni bermacam-macam jenis jenama yang kita boleh tukar selain nestle sahaja..Jangan jadikan itu sebagai alasan..;p

Dan terbaru aku baca di fb aqsa mengenai loreal pula..Dan kebetulan aku pun tak pakai barang loreal..Lega sikit..


 Baca punya baca sekali maybelline pun under loreal..Aku memang pakai barang maybelline..Especially eyeliner..

Bila tahu terus tak pakai dan kebetulan eyeliner tu terus kering..Macam tahu2 jer..Kebetulan hari tu shopping dekat ioi mall..Lalu depan elianto..Terus beli eyeliner..Aku tak boleh kalau tak pakai eyeliner..Diorang cakap kalau aku tak pakai muka jawa terserlah..Siot betul..


Macam nilah rupa eyeliner tuh..Aku suka eyeliner ni..Senang nak bersihkan..Senang pakai pun iye jugak..Lepas ni aku akan beli lagi lorr..;p

2 comments:

-Sara- said...

oo ok ek elianto punya eyeliner tu..kita nk try gaklah sbb kita pn rse cm kureng bila xber eyeliner..hehe

haniza said...

banyak sgt produk yg support israel... kdg2 terbabas beli-pakai gak...kite try tukar slow2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...