Tuesday, May 21, 2013

Ragam Penjual


Assalamualaikum semua..

Rasa terpanggil pulak nak share dekat blog..Nak cerita kat orang pun malas sebab tengah sakit tekak..Cakap pun orang tak berapa nak dengar..

Baru-baru ni balik Melaka..Mak mertua aku sakit so dia teringin nak makan buah..Esoknya kami pergi cari di pasar pagi kat Alor Gajah..Zamri order burger..Sementara tunggu burger nak siap aku pun jenguk gerai sebelah ada jual produk kecantikan..Makcik tu kempenlah suruh aku beli produk kecantikan tuh..

Katanya nanti kulit yang berjerawat & berjeragat akan hilang..Muka jadi lembap je..Automatik aku terus tengok muka makcik tuh..Muka dia penuh berjeragat..Kulit berminyak, tak lembap langsung kulit dia..Aku diam jelah..Tapi dalam kepala hotak aku macam2 aku fikir..

Kalau nak jual produk kecantikan bagilah contoh..Kau pakai dulu barulah kempen kat orang..



Muka macam ni jual produk kecantikan confirmlah orang percaya..

Ni tak jual produk mencerahkan kulit tapi yang jual kulit tak berapa nak cerah..Jual produk kurus tapi yang jual gemuk..Acaner tu??

5 comments:

JunAina said...

Dengar jelah...pastu senyum2 keluar dari kedai.

maza said...

Wakakaka.. dah kena selepuk makcik itu.. hehehe

tapi apa2 hal pun skrg memang musim sakit tekak.. huhuhu

maza pula dekat seminggu batuk2.. aderkk.. uhuk!

-Sara- said...

ahahahaha.. kelakar :P

نورعيم said...

hehe kalau sy kan akak, sy cakap takpe, dah pakai pun. kikiki.

Puan Bui Junaidi said...

SETUJU..SBB TU KALAU TENGOK IKLAN DLM TV MODEL2 SEMUA CNTIK JELITA..KALAU GUNA MODEL YG X CANTIK MMG TAKKAN ADA YG NAK BELI KAN..^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...