Wednesday, May 15, 2013

Selamat Hari Ibu..;p


Assalamualaikum semua.. 


Aku dapat ni semua dari anak dara akulah..Mula2 diorang sorokkan tapi asyik bercerita je pasal ni..Baik tak payah sorok2..

Last2 diorang bagi juga sebelum hari ibu..Terlalu excited agaknya..Bunga kakak beli kat sekolah..Dia beli guna duit belanja..Lagi mamanya terharu..

Rasanya tak terlambat nak ucap selamat hari ibu pada semua ibu2..Pada mak ct doakan mak panjang umur, dimurahkan rezeki selalu, diberikan kesihatan yang baik..

Pada mak mertua aku doakan dia sihat selalu sebab sekarang dia ada kat hospital melaka..Dah 3 minggu di hospital..Tabahkan hati dan sabarlah hadapi dugaan yang Allah turunkan..;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...