Monday, June 24, 2013

Monday Blues Plus Jerebu


Assalamualaikum semua.. 


Pagi ni rasanya jerebu makin teruk..Sedut udara rasa asap saja..Langsung rasa tak fresh..Pagi tadi memang rasa malas sangat nak pergi kerja..Penat semalam tak habis lagi..;p

Paling kelakar aku tak tahu pun hari ni cuti sekolah..Kakak dah siap pun pakai baju sekolah..Aku turun bawah patut sunyi jer..Last2 patah balik..Rupanya malam tadi dah keluar berita kata cuti..Malam tadi kami keluar pergi beli pizza..Hampeh.com betul pizza hut atau dominos tak sampai kat rumah aku..Terpaksalah keluar..Tu yang tak tahu cuti..

Balik2 makan terus tidur..Masing2 keletihan baru balik bercuti di Melaka..Bercuti pun rasa rugi sebab jerebu teruk sangat..Entry lainlah aku cerita ye.. 

Happy monday uols..Jangan malas2..^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...