Thursday, June 20, 2013

National Planetarium Kuala Lumpur


Assalamualaikum semua.. 

Malas sangat nak taip entry nih..Tak tahu kenapa..Berhari-hari duduk kat draft..;p

Kami sampai kat sini dalam pukul 11 lebih..Sampai makan sandwich yang aku buat..Masing2 kelaparan rupanya.. 

Seingat aku pernah pergi sini waktu zaman hingusan lagi..Lepas tu bila sampai sini aku jadi blur..Macam tak pernah sampai pun..Banyak wayar putus gitulah..

Bila sampai sini lagilah tak ingat..Nak kata ada perubahan atau tidak jangan tanya aku..Tak ingat pun..

Kitorang yang colour blocking..

Masuk pameran free je..Yang kena bayar tuh kalo tengok tayangan perdana..Kitorang dah terlepas untuk tengok..Tayangan seterusnya pukul 4 petang..Takkan nak tunggukan..Tak kuasa haku..

Budget macam berada dekat angkasa..Masuk dalam ni pening sikit..

Tak nampak pun aku..Macam tiang je ada kat situ..

Pakaian angkasawan..Tak dapat naik angkasawan dapat tengok pun jadilah..Memang takkan dapatlah kan..haha~

Hai..;p

Bila tengok Dato' Dr Sheikh Muszaphar teringat anak dia Bella..Bella sangat cute..

Bila tengok ni macam orang betul plak..


Fefeeling macam angkasawan..haha~

Kusyuk..

Macam ni ye adik2 angkasawan kita tidur..Tapi model tu macam tak layak je jadi angkasawan..haha~

Ok bai..Banyak benda nak cerita lagi..Next entry ye..;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...