Wednesday, June 12, 2013

Review Movie : After Earth


Assalamualaikum semua.. 

Hari tu kami berdua pergi tengok movie after earth..Berdua tanpa anak..;p

Aku memang peminat Will Smith..Bila ada keluar movie dia berlakon of cos lah nak tengok..Apatah lagi movie ni dia berlakon dengan anak dia Jaden Smith..

 Kami pergi tengok kat Berjaya Times Square..Jauh betul kami tengok wayang ye..Dari Puchong sampai ke KL..Sajer tukar angin..

Tiket memang mahal sikit..Kami tengok 2D..Kitorang ingat nak duduk couple seat tapi tak ada..

Cerita ni best jugak..Macam mana dia nak ajar anak dia survive tanpa bantuan sesiapa..Diorang dah lama tak duduk bumi..Satu hari otw ke planet lain kapal terhempas kat bumi..Dari situ bermula anaknya kena survive..Macam-macam dia lalui..

Nak tahu anak dia survive atau tak kena pergi tengoklah..Tak gempak kalau cerita..hehe~
 
Our ticket.. 

Lepas keluar dari wayang perut pun kebulur..Kami makan di Old Town..
 
Asam Laksa itu aku punya..Mee pelik2 Zamri punya..Sedap sangat asam laksa tu..Kena dengan selera aku..

Habis makan kami shoppinglah..Apa lagikan..Aku jadi gila sebab baju2 kat situ murah kot..Berapa helai jangan ditanya..Sebab murah maka aku pun borong..;p 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...